پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215369
کارشناس مذهبي و مبلّغ ديني گفت :
نماز وسيله شادماني روح و نشاط قلبي مؤمن است
تاریخ انتشار : 1395/04/10 18:04:36
نمایش : 1245
کارشناس مذهبي و مبلّغ ديني گفت : در دين مقدس اسلام نماز در راس همه اعمال و عبادات قرار گرفته و مرز ميان کفر و ايمان است و نماز وسيله شادماني روح و نشاط قلبي مؤمن است .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار آيت الله علوي افزود : نماز در ﺗﻤﺎم ادﯾﺎن اﻟﻬﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺮﺗﺮﯾﻦ آﯾﯿﻦ ﻋﺒﺎدي و رﮐﻦ ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ و وسيله ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﺧﺪاوﻧﺪ ﻣﻄﺮح شده اﺳت.   نماز مهمترين عمل ديني است که اگر قبول درگاه خداوند متعال شود، عبادتهاي ديگر هم قبول مي‏شود و اگر پذيرفته نشود اعمال ديگر هم قبول نمي‏شود.

آيت الله علوي در ادامه گفت: نمازهاي پنجگانه انسان را از گناهان پاک مي‏کنند و سزاوار است که انسان نماز را در اول وقت بخواند و کسي که نماز را پست و سبک بشمارد سزاوار عذاب آخرت است.

ايشان در ادامه خاطر نشان کردند : نماز وسيله شادماني روح و نشاط قلبي مؤمن  است و در دين مقدس اسلام در راس همه اعمال و عبادات قرار گرفته و مرز ميان کفر و ايمان است.  

آيت الله علوي  تصريح کرد : در آيات قرآن کريم، بيش از 122 آيه پيرامون نماز وارد شده است که دلالت بر اهميّت اين دستور الهي داردهمچنين تعبيراتي که در احاديث ائمه(عليهم السلام) در مورد نماز آمده همين مطلب را تاييد مي کند

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html